18.09.2012
Studenti podporují C4C na ulicích českých měst
Pokud vás na ulici zastaví usměvavý mladý člověk a bude vás informovat, že zakoupením zajímavých a užitečných drobností můžete podpořit projekty C4C (Chance 4 Children) ve prospěch společensky znevýhodněných a hospitalizovaných dětí, buďte si jisti, že je to skutečný projekt a nikoli mystifikace! Tato iniciativa je součástí celostátní propagační kampaně C4C „Drobné pro děti“, jejímž cílem je získání důležitých prostředků pro populární programy C4C „Robin Hood“, „Odrazový můstek“ a „Dr. Klaun“, zaměřené na potřebné děti.
„Bez ohledu na přetrvávající krizi a nejistotu v celé Evropě, nebo možná právě kvůli ní, zažívá C4C v posledních měsících v České republice a dalších středoevropských zemích, kde jsme momentálně činní, stabilní růst záběru svých aktivit.,“ přemítá Manfred Franke, zakladatel a prezident C4C. „Jsme nuceni začít uvažovat nad rámec obvyklých schémat, abychom byli schopni reagovat na rostoucí požadavky a následné zvýšení rozpočtové zátěže našich programů, zvláště v souvislosti s naším oblíbeným vzdělávacím programem ‚Odrazový můstek‘, který pomáhá institucionalizovaným dětem s úspěšnou integrací do společnosti.“
Když se objevila nabídka od několika reklamních společností stát se příjemci části výtěžku z pouličního charitativního marketingu, C4C ji okamžitě přijalo, poněvadž díky těmto finančním prostředkům bude možné rozšířit naše projekty. Úspěch byl fenomenální. V době napsání tohoto článku bylo z pouličního marketingového prodeje připsáno na konto C4C přes 1 milion Kč.
„Největší výzvou nás, pracovníků v tzv. třetím neboli neziskovém sektoru, je někdy až vyčerpávající úkol získat dostatečné prostředky pro tolik potřebné programy,“ pokračuje Manfred. „Jsme potěšeni, že reakce veřejnosti na tuto propagační kampaň ‚Drobné pro děti‘ je stále velmi pozitivní.“
Projevy dobré vůle ze strany veřejnosti jsou dle mínění C4C dílem studentů a mladých lidí, kteří při prodeji zmíněných drobných předmětů vystupují velmi přátelsky a mile a nesnaží se být dotěrní či jinak nepříjemní pro kolemjdoucí. „Vůbec mi nevadilo, že mě zastavili,“ říká Šárka, která do C4C zatelefonovala, aby si ověřila pravost kampaně. „Studenti byli milí a veselí. Jsem ráda, že výtěžek z prodeje skutečně putuje na charitu.“¨
„Byli jsme dotázáni, jestli je tato fundraisingová aktivita součástí veřejné sbírky“, komentuje Alena Zdvihalová, manažerka PR & marketingu C4C. „A jednoduchá odpověď zní Ne! V současné době věnovalo několik soukromých firem svůj podíl ze zisku jako dar na programy C4C podporující ohrožené a potřebné děti.“
Pokud tyto prodejce na ulici potkáte, buďte prosím vstřícní a myslete na to, že práce, kterou tito mladí lidé pro C4C odvádí, si žádá i nemalé oběti z jejich strany, zvláště v chladném počasí, které nabírá na intenzitě.
Dobrou zprávou je, že v nejbližší době budou v sortimentu prodávaných drobností také vícenásobně použitelné ohřívače do rukavic.
Děkujeme vám za podporu a snahu o zajištění dostatečných prostředků na financování našich programů pro společensky znevýhodněné a hospitalizované děti.
Tým C4C
Poslední novinky | 02.11.2017 | | 22.09.2017 | | 22.08.2017 | | 13.07.2017 | | 04.07.2017 | | 30.06.2017 | | 14.06.2017 | | 10.04.2017 | | 06.04.2017 | | 07.02.2017 |
Další zprávy