12.12.2005
Charitativní galavečer a aukce Chance 4 Children přinesly více než 450.000,- Kč na projekty této humanitární organizace Na oslavu u příležitosti křtu nového kalendáře pro rok 2006 uspořádalo C4C (Chance 4 Children) v prosinci 2005 galavečer v prostorách Pražské křižovatky. S myšlenkou kalendáře přišel mezinárodně uznávaný umělecký fotograf a fotograf celebrit Rossano B. Maniscalchi. Design navrhl jeho přítel Robert Jašek z Graffitti Networks.
Známá a oblíbená televizní moderátorka Martina Kociánová se spolu laureátem Nobelovy ceny Arnoštem Lustigem ujala moderování večera. Fotografie z kalendáře se v tiché a veřejné dražbě vydražily pod dohledem pana Lustiga spolu s dalšími fotografiemi, které autor vlastnoručně podepsal. Získaná částka dosáhla hodnoty 375.000,- Kč! Dalších 75.000,- Kč se podařilo získat prodejem kalendářů a díky darům od účastníků oslavy.
Dvě nejúspěšnější fotografie, podepsané bývalým prezidentem Václavem Havlem, našly nový domov u Radima Passera z Passerinvestu a Serge Borensteina z Karlín Real Estate Group.
Galavečer pečlivě zorganizovala Martina Jašková, event manažerka Graffitti Networks. Mezi účastníky byli špičkoví podnikatelé a manažeři České republiky a mohli zde mimo jiné vidět světově proslulý dětský sbor „Bambini di Praga” či úchvatné zpracování příběhu „West Side Story” v podání dětí z dětského domova Býchory.
„Za uskutečnění tohoto večera bychom rádi poděkovali všem našim sponzorům a partnerům, zvláště pak společnosti Zátiší Catering, která našim hostům připravila nevšední kulinářský zážitek; společnosti Carpe Vinum, jejíž sluncem prozářená vína vykouzlila úsměv na tváři všech přítomných; pivovaru Bernard za vynikající pivo a lidem z Illy Coffee, jejichž produkty nás udržely bdělé do pozdních hodin,” říká Lech Nawara, víceprezident C4C (Chance 4 Children).
Humanitární organizace využila večera také k představení nového jména, loga a image - Chance 4 Children – které bylo oficiálně zaregistrováno 6.12.2005 a nahradilo staré jméno – East European Missions. „Myslíme si, že s novým jménem a image jsme trefili do černého,” komentuje Franke, „,Chance 4 Children’ jasně sděluje, kvůli čemu tu jsme.”
Poslední tiskové zprávy | 22.02.2013 |
| 26.10.2007 |
| 12.12.2005 |
| 10.12.2005 |
| 04.01.1999 |
Další tiskové zprávy